مرسدس بنز E کلاس 2014، زیر تیغ جراحی
مطالب روز حمل و نقل

Mercedes-Benz-E-Class-2014 -Narenji-3.jpg

آن طور که در تصاویر بالا شاهد آن هستید، فیس لیفت (تغییرات کوچک در طراحی بدون عوض شدن اتاق) در جلوی E کلاس با شدت بیشتری رخ داده. حالا بر خلاف نسل قبل و روال این چند ساله، دیگر شاهد آن چراغ های دوتایی نیستیم و برای اولین بار E کلاس مانند برادر کوچک‌تر خود یعنی کلاس C می تواند با دو طرح برای جلو پنجره عرضه شود. یکی مثل همیشه کلاسیک و دیگری اسپرت. در واقع مدل اسپرت، دارای آرم و لوگوی مرسدس بنز در جلوپنجره است. چراغ های عقب خودرو هم با تغییر در نورپردازی به روز رسانی شده‌اند.

شاید شما هم برای به روزرسانی کلاس S مرسدس بنز روزشماری می کنید. حالا که پرچم‌دار و لوکس‌ترین اتاق مرسدس معرفی نشده، شاید E کلاس جدید با تغییراتی که در طراحی دماغه‌اش صورت گرفته ما را بیشتر با فلسفه جدید طراحی و ذهن طراحان در استودیوی بنز آشنا می کند.


Mercedes-Benz-E-Class-2014 -Narenji-4.jpg

اما تغییرات در E کلاس صرفا در ظاهر آن اتفاق نیفتاده است. سیستم کمکی پیشگیری از تصادفات که متعلق به نسل بعدی S کلاس است و در آینده شاهد معرفی آن خواهیم بود، در این خودرو نیز به کار گرفته خواهد شد. LEDهای جدید هم بر خلاف قبل که حالت سفارشی داشت، این بار به صورت استاندارد به همراه E کلاس عرضه خواهند شد. در واقع این LEDها به جز وظیفه ای که ما پیش از این به پروژکتور‌ها محول می کردیم، وظیفه تامین نور روز را هم دارند و این استانداردی است که آهسته آهسته در بسیاری از کشورهای اروپایی در حال تبدیل شدن به قانون است. یعنی داشتن چراغ هایی برای روز یا در اصطلاح Daylight.


Mercedes-Benz-E-Class-2014 -Narenji-5.jpg

البته اطلاعات منتشر شده به همین ها محدود می شود. برای تکمیل اطلاعات و دیدن مدل AMG باید تا حدود یک ماه دیگر صبر کرد تا نمایشگاه خودروی دیترویت برپا شود. رسمی شدن این عکس‌ها که احتمالا بر خلاف میل مرسدس بنز صورت گرفته و داشتن اطلاعات در همین حد را هم احتمالا مدیون دهان نه چندان قرص و محکم اینترنت هستیم که در این سال ها ثابت کرده که رازدار خوبی نیست.


Mercedes-Benz-E-Class-2014 -Narenji-6.jpg
مدل Avantgarde با جلوپنجره اسپرت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 1 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط masoudgoodarzi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->