زیردریایی C-Explorer 5، لیموزین اقیانوس پیما
مطالب روز حمل و نقل

همه شما نام اتومبیل های تجملاتی لیموزین را شنیده اید و شاید هم سوار یکی از مدل های آن شده باشید. ولی قرار نیست که ماشین های کلاس لیموزین همیشه روی خشکی به حرکت ادامه دهند. اکنون نوبت به آن رسیده که با زیردریایی های تجملاتی لیموزین به تماشای اقیانوس ها بپردازیم.

یک شرکت صنعتی بریتانیایی فعال در ساخت تجهیزات زیردریایی، لیموزین زیردریایی خود را با نام C-Explorer 5 آماده عرضه به بازار کرده است. این ماشین زیرآبی جذاب و زیبا، بیش از آن که واقعی باشد، شبیه چیزی است که از درون فیلم های علمی-تخیلی بیرون آمده باشد. این زیردریایی کوچک امکان حمل ۴ سرنشین را دارد. C-Explorer 5 که قبل از این در نمایشگاه Monaco Yacht ماه سپتامبر به نمایش در آمده بود، اکنون با قیمت 2.4 میلیون دلار آماده فروش است.

این ماشین زیرآبی با فشار کنترل شده، از آهن ضد زنگ و اکریلیک ساخته شده و می تواند تا عمق ۳۰۰ متری آبهای تیره اقیانوسی فرو رود. سرعت تقریبی این خزنده دریایی 5.6 کیلومتر بر ساعت است. همانند بسیاری از تبلت ها و اسمارت فون های! امروزی، عمر باتری این کشتی زیرآبی هم تقریبا ۸ ساعت است. و البته با ارتقاء باتری های آن می توان تا ۱۶ ساعت به گشت و گذار در آبهای ژرف ادامه داد. در صورت بروز هر نوع مشکل هم، CE5 می تواند تا ۹۶ ساعت از سرنشینان خود محافظت کرده و اکسیژن مورد نیاز آنها را تامین کند.


uboat-worx_narenji.jpg

برای هدایت این زیردریایی جمع و جور و حرکت آن به جلو شما از دو موتور-پروانه ۲ کیلو وات ساعتی بهره مند هستید. برای حرکت به چپ و راست هم دو پروانه با قدرت 1.2 کیلو وات ساعت به یاری تان می آیند.

برای یک کاربر عادی، طراحی درونی این زیردریایی واقعا تاثیر گذار و خارق العاده به نظر می رسد. نور ال ای دی اطراف پنجره و سیستم تهویه مطبوع محیطی دلپذیر و راحت را فراهم می آورد. از نکات جالب این زیردریایی، همراه داشتن یک ربات کوچک یا کنترل از راه دور برای گشت و گذار در اطراف است. همچنین CE5 به یک بازوی مکانیکی بیرونی و دوربین فیلمبرداری HD هم مجهز است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط masoudgoodarzi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 114239
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->